Heb je aan alles gedacht?
Om ervoor te zorgen dat jouw campagne zo goed mogelijk verloopt en zo succesvol mogelijk is geven we je een aantal Tips & Tricks en een checklist waarmee je kunt checken of je aan alles hebt gedacht.

KISS – Keep It Short & Simple
Zorg ervoor dat het logo en de naam van de adverteerder prominent aanwezig en duidelijk leesbaar zijn. Probeer niet te veel informatie te communiceren en gebruik korte, duidelijke woorden. Daarnaast raden wij aan om contrasterende en felle kleuren te gebruiken voor teksten en/of logo’s.   

Aanleverdeadline
Clear Channel ontvangt graag uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de campagne alle affiches. Wanneer wij de posters drukken, ontvangen wij ook graag uiterlijk 14 dagen van te voren het digitale bestand.

Het materiaal voor onze digitale media ontvangen wij graag uiterlijk 48 uur (2 werkdagen) voor aanvang van de campagne. Last minute wijzigingen zijn bespreekbaar. Kom je er na het lezen van de aanleverspecificaties nog niet helemaal uit? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder! 

Eén of meerdere uitingen? 
Het is mogelijk om meerdere uitingen in één campagne uit te hangen. Wij horen graag uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de campagne of er meerdere uitingen gebruikt gaan worden.

Zelf een poster van je campagne ontvangen? 
Dat is geen probleem. Ook hier geldt; laat dit voor de aanvang van je campagne aan ons weten, dan kunnen wij dit kosteloos voor je regelen. Ben je het vergeten en vraag je na je campagneperiode om affiches? Waarschijnlijk kunnen we dit nog steeds voor je regelen, wij moeten echter wel afhandelingskosten in rekening brengen omdat wij werken met een extern wisselbedrijf.
 
Factuuradres 
Wij versturen een factuur op de dag van uithang. Graag ontvangen wij van jou een e-mailadres waar de factuur naar toegestuurd kan worden. Tevens ontvangen wij graag PO-nummers zodat de facturen altijd herkenbaar zijn voor beide administraties. 

Algemene voorwaarden
Wanneer je een boeking bij Clear Channel doet, betekent dit dat je akkoord bent met de Algemene voorwaarden.

Spectacular
Het toevoegen van een spectacular kan je campagne extra media-aandacht opleveren. Wij denken graag met je mee hoe je een creatieve, spraakmakende outdoor campagne kan creëren. Bekijk hier de spectacular die in samenwerking met FOX tot stand is gekomen. 

 

 
 
Twitter - Follow Us!

twitter_icon
Nieuwsbrief
Deze website maakt gebruik van cookies
Accepteer Accepteer niet
Nieuwsbrief